Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2019 22:15 - You are my sunshine and I'm your moon
Автор: enitas Категория: Тя и той   
Прочетен: 1375 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всеки я преживява различно, нея, онази, голямата и единственна любов. Тя идва веднъж в живота ни..., за да напомня, че всичко е преходно, маловажно и дребнаво..., но не и Тя. Обичам те!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-)))) ами...не съвсем..
15.02.2019 14:57
аз, мисля, че ние ..имаме многоо /и разни/ сродни души,които срещаме..
Любовта не е някаква фиксирана функция..
Тя е Енергия, Обмен на Енергия..
/останалото е..фиксация, или Идоло поклонение, или някаква чувств.еуфория
повече и по подробно в "Наука за любовта/Джон Бейнс
защото Любовта е Наука, Херметична..
и така, пр четене..
цитирай
2. enitas - Здравей, eva666!
15.02.2019 17:17
Извини ме, но съм прочел какво ли не, тонове книги. Ние хората не може да осъзнаем едно простичко нещо. Колкото повече усложняваме нещата, толкова повече Те не се случват. С други думи казано - не вярвам отдавна на нищо написано, особено ако е сложно и те кара да го препрочиташ , за да схванеш смисъла. Красотата на живота и в частност Любовта се крие в простотата. Колкото по простичко, толкова по-непреходно. С трети думи казано - или обичаш, или не. Благодаря за коментара! Хубав ден желая!
цитирай
3. eva666 - благ...миличка...
15.02.2019 22:44
напротов ..за мен нещата са мн..прости, като Истината..
а,5 Истини...няма...
също тъй, Поезията не е ..истина, а нервн псих напрежение,
което търси спешно..отдушник..
пр ми беше, да обменим..идеи и опит..
Юлия съм аз ,а ти..коя беше..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: enitas
Категория: Тя и той
Прочетен: 129243
Постинги: 53
Коментари: 65535
Гласове: 1942