Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 21:20 - Имам аз една мечта
Автор: enitas Категория: Тя и той   
Прочетен: 618 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.07.2018 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Имам аз една мечта.
Като сянката е тя.
Вечно нощ и ден, бяга тя пред мен.
Като с дъх неуловим, с нея винаги вървим.
Като вечен глас все я чувам аз.
Две очи във път не стигнати, да настигна аз.
Две ръце криле размахани, да догоня в път.
Планини от лед издигнати, да стопя със глас.
И цветя от скръб повяхнали, да спася от смърт.
Туй е моята мечта. Като сянката е тя.
Вечно нощ и ден, бяга тя пред мен.
Нищо, нека бяга тя. Затова е тя мечта.
Сянката щом спре, всичко ще умре.
Не една мечта, а хиляди сбрани във едно.
Не една любов единственна, а всемирна страст.
Туй е тя мечтата, силната.
Ах, дано, дано все живее в мен разлистена и със нея аз.
Имам аз една мечта. Като сянката е тя.
Вечно нощ и ден, бяга тя пред мен.
Като с дъх неуловим с нея винаги вървим.
Като вечен глас, все я чувам аз.

--



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: enitas
Категория: Тя и той
Прочетен: 129366
Постинги: 53
Коментари: 65535
Гласове: 1942